Close

Cookies:

Cookies are required to ensure that the best use of our resources HCV jestem świadom. They store information about your preferences and other information to help us improve our website. None of this information will not be used to identify you. You can find out more about cookies and how to control them using the settings in your web browser with cookies guide.

Kampania „HCV Jestem Świadom” Youtuberzy uświadomili miliony Polaków!

2017-05-23 13:41:48

Wielkim sukcesem zakończyła się współpraca z internetowymi twórcami, podjęta w ramach kampanii „HCV Jestem Świadom”. Influencerzy dotarli z przekazem na temat tego groźnego wirusa do milionów osób! O tym, jak nie dopuścić do zakażenia informowali podczas ośmiu eventów oraz na swoich kanałach społecznościowych.

Ostatni etap kampanii przebiegał pod hasłem–  „HCV i youtuberzy. Cała Polska goni rekiny”.  Wcześniej, podczas pierwszego etapu kampanii, zaangażowała się w informowanie o HCV za pośrednictwem kanałów społecznościowych youtuberów. Wtedy m.in. na plakatach pojawiły się intrygujące hasła „Kolejne ataki rekina”, „Kobra na osiedlu”, „Pająki w bananach”, a obok nich komunikat „Nie zajmuj się sztucznymi problemami. Wirus HCV to realne zagrożenie!”. Ten przekaz był wykorzystywany również w trakcie pikników rodzinnych organizowanych w ramach kampanii oraz we współpracy z influencerami. W kampanii wzięło wtedy udział siedmiu influencerów: Alex Mandostyle, Ihanio, Dawid Myśliwiec z kanału „Uwaga! Naukowy Bełkot”, Yoczook, SerafinTV, Requer oraz Po Prostu Patryk. Dotarli z przekazem na temat wirusa do ponad czterech milionów osób! – Kampania trwała nieustannie 90 dni. Każdego dnia proponowaliśmy inny rodzaj aktywności związany z edukowaniem na temat HCV. Zadbaliśmy również o to, by przekaz kampanii pojawił się na profilach influencerów na wszystkich najważniejszych portalach społecznościowych – mówi Emil Kokoszka z agencji We Share, odpowiedzialnej za realizację kampanii z youtuberami.
Drugi etap kampanii polegał na dotarciu z przekazem na temat HCV do uczestników ośmiu eventów organizowanych w galeriach handlowych w całej Polsce. Zaplanowano je z myślą o całych rodzinach. Na każdym z nich organizowano konkursy z wiedzy na temat HCV.

Na miejscu można było porozmawiać z lekarzem, ale też dostać balona w kształcie rekina albo nakleić sobie zmywalny tatuaż, nawiązujący do kampanii. – Główną atrakcją była obecność ambasadorów. To oni przyciągnęli tłumy. To im uczestnicy eventów zadawali pytania na tematy związane z kampanią – zauważa Emil Kokoszka z We Share. Tym razem w działania zaangażowano Dawida Myśliwca z kanału „Uwaga! Naukowy Bełkot”, „Ponki” (Vin Milton i Dakann), Olciiak, Serafina Pęzioła, Kospera, Yoczooka, Requera, TheUnboxall, Ihanio oraz Artura Filipowicza z kanału „Topowa Dycha”.  Każdy z tych influencerów cieszy się ogromną sympatią fanów, łącznie na swoich kanałach mają ponad 4 miliony regularnych widzów. Youtuberów, którzy wystąpili w roli ambasadorów, dobrano tak, aby ich kanały były jak najbardziej zróżnicowane tematycznie.
Doskonale wpisują się w aktualne trendy i potrafią zainteresować swoich fanów różnorodną tematyką, w tym tą dotyczącą dbania o zdrowie. Do komunikacji wykorzystano między innymi ich konta na Facebooku, Instagramie i Snapchacie. Podczas spotkań poinformowali o tym, czym jest wirus HCV, jakie niesie ze sobą zagrożenie i jak uniknąć zakażenia, ale też odpowiadali na pytania ze strony publiczności.

Zorganizowane na potrzeby kampanii stoisko w ośmiu miastach odwiedziło ponad 18 tysięcy osób, a styczność z komunikatem na temat HCV w czasie tego etapu kampanii miało ponad 9 milionów internautów!

Counter: 61767