Zamknij

Pliki cookie (ciasteczka):

Pliki cookie są niezbędne do tego, aby jak najlepiej wykorzystać zasoby strony internetowej HCV jestem świadom. Przechowują one informacje o Twoich preferencjach i inne informacje pomagające nam udoskonalić naszą stronę www. Żadna z tych informacji nie będzie służyć do zidentyfikowania Ciebie. Możesz dowiedzieć się więcej o plikach cookie oraz jak kontrolować je za pomocą ustawień w swojej przeglądarce internetowej z przewodnika po plikach cookie.

Kampania „HCV Jestem Świadom” Youtuberzy uświadomili miliony Polaków!

2017-05-23 13:41:48

Wielkim sukcesem zakończyła się współpraca z internetowymi twórcami, podjęta w ramach kampanii „HCV Jestem Świadom”. Influencerzy dotarli z przekazem na temat tego groźnego wirusa do milionów osób! O tym, jak nie dopuścić do zakażenia informowali podczas ośmiu eventów oraz na swoich kanałach społecznościowych.

Ostatni etap kampanii przebiegał pod hasłem–  „HCV i youtuberzy. Cała Polska goni rekiny”.  Wcześniej, podczas pierwszego etapu kampanii, zaangażowała się w informowanie o HCV za pośrednictwem kanałów społecznościowych youtuberów. Wtedy m.in. na plakatach pojawiły się intrygujące hasła „Kolejne ataki rekina”, „Kobra na osiedlu”, „Pająki w bananach”, a obok nich komunikat „Nie zajmuj się sztucznymi problemami. Wirus HCV to realne zagrożenie!”. Ten przekaz był wykorzystywany również w trakcie pikników rodzinnych organizowanych w ramach kampanii oraz we współpracy z influencerami. W kampanii wzięło wtedy udział siedmiu influencerów: Alex Mandostyle, Ihanio, Dawid Myśliwiec z kanału „Uwaga! Naukowy Bełkot”, Yoczook, SerafinTV, Requer oraz Po Prostu Patryk. Dotarli z przekazem na temat wirusa do ponad czterech milionów osób! – Kampania trwała nieustannie 90 dni. Każdego dnia proponowaliśmy inny rodzaj aktywności związany z edukowaniem na temat HCV. Zadbaliśmy również o to, by przekaz kampanii pojawił się na profilach influencerów na wszystkich najważniejszych portalach społecznościowych – mówi Emil Kokoszka z agencji We Share, odpowiedzialnej za realizację kampanii z youtuberami.
Drugi etap kampanii polegał na dotarciu z przekazem na temat HCV do uczestników ośmiu eventów organizowanych w galeriach handlowych w całej Polsce. Zaplanowano je z myślą o całych rodzinach. Na każdym z nich organizowano konkursy z wiedzy na temat HCV.

Na miejscu można było porozmawiać z lekarzem, ale też dostać balona w kształcie rekina albo nakleić sobie zmywalny tatuaż, nawiązujący do kampanii. – Główną atrakcją była obecność ambasadorów. To oni przyciągnęli tłumy. To im uczestnicy eventów zadawali pytania na tematy związane z kampanią – zauważa Emil Kokoszka z We Share. Tym razem w działania zaangażowano Dawida Myśliwca z kanału „Uwaga! Naukowy Bełkot”, „Ponki” (Vin Milton i Dakann), Olciiak, Serafina Pęzioła, Kospera, Yoczooka, Requera, TheUnboxall, Ihanio oraz Artura Filipowicza z kanału „Topowa Dycha”.  Każdy z tych influencerów cieszy się ogromną sympatią fanów, łącznie na swoich kanałach mają ponad 4 miliony regularnych widzów. Youtuberów, którzy wystąpili w roli ambasadorów, dobrano tak, aby ich kanały były jak najbardziej zróżnicowane tematycznie.
Doskonale wpisują się w aktualne trendy i potrafią zainteresować swoich fanów różnorodną tematyką, w tym tą dotyczącą dbania o zdrowie. Do komunikacji wykorzystano między innymi ich konta na Facebooku, Instagramie i Snapchacie. Podczas spotkań poinformowali o tym, czym jest wirus HCV, jakie niesie ze sobą zagrożenie i jak uniknąć zakażenia, ale też odpowiadali na pytania ze strony publiczności.

Zorganizowane na potrzeby kampanii stoisko w ośmiu miastach odwiedziło ponad 18 tysięcy osób, a styczność z komunikatem na temat HCV w czasie tego etapu kampanii miało ponad 9 milionów internautów!

Licznik odwiedzin: 84218