Zamknij

Pliki cookie (ciasteczka):

Pliki cookie są niezbędne do tego, aby jak najlepiej wykorzystać zasoby strony internetowej HCV jestem świadom. Przechowują one informacje o Twoich preferencjach i inne informacje pomagające nam udoskonalić naszą stronę www. Żadna z tych informacji nie będzie służyć do zidentyfikowania Ciebie. Możesz dowiedzieć się więcej o plikach cookie oraz jak kontrolować je za pomocą ustawień w swojej przeglądarce internetowej z przewodnika po plikach cookie.

HCV i youtuberzy Cała Polska goni rekiny

2017-03-07 00:00:00

Znani youtuberzy ambasadorami kampanii społecznej „HCV Jestem świadom”. Odwiedzą osiem polskich miast, w których będą opowiadać o wirusie HCV. Na uczestników spotkań w galeriach handlowych czekają bezpłatne atrakcje,  zaplanowano je z myślą o całych rodzinach. Będzie można wziąć udział w konkursach z takimi nagrodami, jak m.in. powerbanki, ringi na telefon, opaski na rękę, lunchboxy, balony i breloki. Każdy będzie mógł zrobić sobie zdjęcie z ambasadorem i zdobyć jego autograf na kolekcjonerskim plakacie. Startujemy już 11 marca w Lublinie!

Ten etap kampanii przebiega pod hasłem nawiązującym do wcześniejszych działań –  „HCV i youtuberzy. Cała Polska goni rekiny”. Wtedy m.in. na plakatach pojawiły się intrygujące hasła „Kolejne ataki rekina”, „Kobra na osiedlu”, „Pająki w bananach”, a obok nich komunikat „Nie zajmuj się sztucznymi problemami. Wirus HCV to realne zagrożenie!”. Ten przekaz był wykorzystywany również w trakcie pikników rodzinnych organizowanych w ramach kampanii oraz we współpracy z influencerami. W kampanii wtedy wzięło udział siedmiu influencerów: Alex Mandostyle, Ihanio, Dawid Myśliwiec z kanału „Uwaga! Naukowy Bełkot”, Yoczook, SerafinTV, Requer oraz Po Prostu Patryk. Dotarli z przekazem na temat wirusa do ponad czterech milionów osób!

Tym razem zaangażowani youtuberzy, animatorzy i edukatorzy o HCV będą mówić podczas spotkań w galeriach handlowych. Ambasadorami tego etapu kampanii zostali: Dawid Myśliwiec z kanału „Uwaga! Naukowy Bełkot”, „Ponki” (Vin Milton i Dakann), Olciiak, Serafin Pęzioł, Kosper, Yoczook, Requer, TheUnboxall, Ihanio oraz Artur Filipowicz z kanału „Topowa Dycha”. Każdy z nich cieszy się ogromną sympatią fanów, łącznie na swoich kanałach mają ponad 4 miliony regularnych widzów. Youtuberów, którzy wystąpili w roli ambasadorów, dobrano tak, aby ich kanały były jak najbardziej zróżnicowane tematycznie. Doskonale wpisują się w aktualne trendy i potrafią zainteresować swoich fanów różnorodną tematyką, w tym tą dotyczącą dbania o zdrowie. Do komunikacji zostaną wykorzystane między innymi ich konta na Facebooku, Instagramie i Snapchacie. Podczas spotkań poinformują o tym, czym jest wirus HCV, jakie niesie ze sobą zagrożenie i jak uniknąć zakażenia, ale też będą odpowiadać na pytania ze strony publiczności.

Dzięki współpracy z influencerami, na terenie Polski zostanie zorganizowanych osiem wyjątkowych eventów, łączących w sobie edukację z rozrywką. Będzie to doskonała okazja do zabawy oraz nauki dla całych rodzin. Wszyscy zainteresowani będą mogli zdobyć plakat z autografem swoich idoli, nakleić sobie zmywalny tatuaż, nawiązujący do kampanii, jak również wziąć udział w atrakcyjnych konkursach z nagrodami takimi jak m.in. powerbanki, breloki w kształcie rekina, ringi na telefon, opaski na rękę, lunchboxy i balony. W fotobudce będzie można zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie. W programie również nagrywanie wspólnego filmu na musical.ly, grupowe zdjęcie 360 stopni, a dla najmłodszych zabawy plastyczne i muzyczne.

Na wszystkie spotkania wstęp bezpłatny! Pierwsze organizowane jest w 11 marca w Lublinie (Galeria Olimp). Na scenie pojawią się: Dawid Myśliwiec z kanału „Uwaga! Naukowy Bełkot” oraz Olciiak. 12 marca w radomskiej Galerii Słonecznej wraz ekipą „Ponki” pojawi się iHanio. Zachęcamy wszystkich do udziału w eventach, jak również do monitorowania fanpage’ów kampanii i social mediów ambasadorów, gdzie będą zamieszczane wszelkie istotne informacje związane z kolejnymi wydarzeniami. Część z ambasadorów, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom fanów, zgodziła się wziąć udział w dodatkowych spotkaniach, poprzedzających główne eventy, o czym będziemy wkrótce informować. Warto wypatrywać samochodu z hasłem „HCV Jestem świadom”! Dołącz do naszych fanów na Instagramie i Facebooku.

Więcej informacji

Licznik odwiedzin: 7560