Close

Cookies:

Cookies are required to ensure that the best use of our resources HCV jestem świadom. They store information about your preferences and other information to help us improve our website. None of this information will not be used to identify you. You can find out more about cookies and how to control them using the settings in your web browser with cookies guide.

HCV i youtuberzy Cała Polska goni rekiny

2017-03-07 00:00:00

Znani youtuberzy ambasadorami kampanii społecznej „HCV Jestem świadom”. Odwiedzą osiem polskich miast, w których będą opowiadać o wirusie HCV. Na uczestników spotkań w galeriach handlowych czekają bezpłatne atrakcje,  zaplanowano je z myślą o całych rodzinach. Będzie można wziąć udział w konkursach z takimi nagrodami, jak m.in. powerbanki, ringi na telefon, opaski na rękę, lunchboxy, balony i breloki. Każdy będzie mógł zrobić sobie zdjęcie z ambasadorem i zdobyć jego autograf na kolekcjonerskim plakacie. Startujemy już 11 marca w Lublinie!

Ten etap kampanii przebiega pod hasłem nawiązującym do wcześniejszych działań –  „HCV i youtuberzy. Cała Polska goni rekiny”. Wtedy m.in. na plakatach pojawiły się intrygujące hasła „Kolejne ataki rekina”, „Kobra na osiedlu”, „Pająki w bananach”, a obok nich komunikat „Nie zajmuj się sztucznymi problemami. Wirus HCV to realne zagrożenie!”. Ten przekaz był wykorzystywany również w trakcie pikników rodzinnych organizowanych w ramach kampanii oraz we współpracy z influencerami. W kampanii wtedy wzięło udział siedmiu influencerów: Alex Mandostyle, Ihanio, Dawid Myśliwiec z kanału „Uwaga! Naukowy Bełkot”, Yoczook, SerafinTV, Requer oraz Po Prostu Patryk. Dotarli z przekazem na temat wirusa do ponad czterech milionów osób!

Tym razem zaangażowani youtuberzy, animatorzy i edukatorzy o HCV będą mówić podczas spotkań w galeriach handlowych. Ambasadorami tego etapu kampanii zostali: Dawid Myśliwiec z kanału „Uwaga! Naukowy Bełkot”, „Ponki” (Vin Milton i Dakann), Olciiak, Serafin Pęzioł, Kosper, Yoczook, Requer, TheUnboxall, Ihanio oraz Artur Filipowicz z kanału „Topowa Dycha”. Każdy z nich cieszy się ogromną sympatią fanów, łącznie na swoich kanałach mają ponad 4 miliony regularnych widzów. Youtuberów, którzy wystąpili w roli ambasadorów, dobrano tak, aby ich kanały były jak najbardziej zróżnicowane tematycznie. Doskonale wpisują się w aktualne trendy i potrafią zainteresować swoich fanów różnorodną tematyką, w tym tą dotyczącą dbania o zdrowie. Do komunikacji zostaną wykorzystane między innymi ich konta na Facebooku, Instagramie i Snapchacie. Podczas spotkań poinformują o tym, czym jest wirus HCV, jakie niesie ze sobą zagrożenie i jak uniknąć zakażenia, ale też będą odpowiadać na pytania ze strony publiczności.

Dzięki współpracy z influencerami, na terenie Polski zostanie zorganizowanych osiem wyjątkowych eventów, łączących w sobie edukację z rozrywką. Będzie to doskonała okazja do zabawy oraz nauki dla całych rodzin. Wszyscy zainteresowani będą mogli zdobyć plakat z autografem swoich idoli, nakleić sobie zmywalny tatuaż, nawiązujący do kampanii, jak również wziąć udział w atrakcyjnych konkursach z nagrodami takimi jak m.in. powerbanki, breloki w kształcie rekina, ringi na telefon, opaski na rękę, lunchboxy i balony. W fotobudce będzie można zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie. W programie również nagrywanie wspólnego filmu na musical.ly, grupowe zdjęcie 360 stopni, a dla najmłodszych zabawy plastyczne i muzyczne.

Na wszystkie spotkania wstęp bezpłatny! Pierwsze organizowane jest w 11 marca w Lublinie (Galeria Olimp). Na scenie pojawią się: Dawid Myśliwiec z kanału „Uwaga! Naukowy Bełkot” oraz Olciiak. 12 marca w radomskiej Galerii Słonecznej wraz ekipą „Ponki” pojawi się iHanio. Zachęcamy wszystkich do udziału w eventach, jak również do monitorowania fanpage’ów kampanii i social mediów ambasadorów, gdzie będą zamieszczane wszelkie istotne informacje związane z kolejnymi wydarzeniami. Część z ambasadorów, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom fanów, zgodziła się wziąć udział w dodatkowych spotkaniach, poprzedzających główne eventy, o czym będziemy wkrótce informować. Warto wypatrywać samochodu z hasłem „HCV Jestem świadom”! Dołącz do naszych fanów na Instagramie i Facebooku.

Więcej informacji

Counter: 61749