Konkurs na Twarz kampani HCV - Regulamin
Regulamin konkursu "Twarz kampanii HCV”
§ 1.
Postanowienia ogólne
- Organizatorem konkursu pod nazwą "Twarz kampanii HCV", zwanego dalej "Konkursem", jest Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny z siedzibą przy ul. Chocimskiej 24, 00-791 Warszawa, NIP 5250008732, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000069210, zwana dalej "Organizatorem".
- Konkurs zostanie przeprowadzony na stronie Landing Page kampanii prowadzonej przez Organizatora pod adresem URL: http://www.hcv.pzh.gov.pl oraz w social mediach kampanii w dniach od 04.04.2016 roku do 15.12.2016 roku.
- Regulamin stanowi podstawę Konkursu i określa prawa i obowiązki jego uczestników.
- Konkurs ma charakter ogólnopolski.
§ 2.
Uczestnictwo w Konkursie
- Uczestnictwo w Konkursie jest nieodpłatne.
- Uczestnikami Konkursu mogą być wyłącznie pełnoletnie osoby fizyczne, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, zamieszkałe na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadające Certyfikat ukończenia kursu dotyczącego wiedzy o HCV z punktacją nie mniejszą niż 11 oraz spełniające warunki określone w Regulaminie.
- Przystąpienie do Konkursu jest równoznaczne z akceptacją przez uczestnika Regulaminu w całości. Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania określonych w nim zasad, jak również potwierdza, iż spełnia wszystkie warunki, które uprawniają go do udziału w Konkursie.
- Uczestnictwa w Konkursie, jak i praw i obowiązków z nim związanych, w tym także prawa do żądania wydania nagrody, nie można przenosić na inne osoby.
- W Konkursie nie mogą brać udziału pracownicy Organizatora, w tym osoby zatrudnione na podstawie umowy zlecenia, a także członkowie ich najbliższych rodzin. Osobą najbliższą jest małżonek, wstępny, zstępny, rodzeństwo, powinowaty w tej samej linii lub stopniu, co pracownik, osoba pozostająca w stosunku przysposobienia oraz jej małżonek, a także osoba pozostająca we wspólnym pożyciu.
§ 3.
Przebieg i warunki udziału w Konkursie
- Zadaniem konkursowym jest udział w szkoleniu on-line z zakresu wiedzy o HCV, dostępnego na platformie e-learningowej opublikowanej na stronie http://www.hcv.pzh.gov.pl i zdobycie co najmniej 11 punktów z testu sprawdzającego nabytą wiedzę oraz zdobycie Certyfikatu.
- Spełniając warunki, o których mowa w ust. 1, uczestnik nabywa prawo do udziału w Konkursie.
- Uczestnik biorąc udział w Konkursie zobowiązuje się do udzielenia niezbędnych zgód, jakie mogą być wymagane w zakresie rozpowszechniania jego wizerunku i publikowania treści, w tym za ich zgodność z prawem, w tym prawem własności intelektualnej.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania Konkursu bez podania przyczyny.
§ 4
Etapy Konkursu i Zasady wyłaniania zwycięzców
1. Spośród osób, które uzyskały Certyfikat zgodnie z § 1 Regulaminu, spełniających warunki określone w § 2 i 3, w terminach:
-
- 04.04.2016
- 10-15.04.2016
- 05.2016 – 11.2016: do każdego 5-tego dnia miesiąca i po każdym 20-tym dniu miesiąca
- 15.12.2016
Komisja powołana przez Organizatora, w składzie co najmniej trzech członków, wylosuje po 1 zwycięzcy w każdym z terminów losowań.
2. Wylosowany przez Komisję zwycięzca zostanie powiadomiony o wygranej za pośrednictwem poczty elektronicznej.
3. Zwycięzca zobowiązany będzie potwierdzić, w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu powiadomienia, chęć udziału w Konkursie. Następnie przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej następującą formułę:
1) Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na warunkach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2135, j.t.), w celach związanych z uczestnictwem w Konkursie na "Twarz kampanii HCV", zgodnie z Regulaminem Konkursu.
2) Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Konkursu na „Twarz kampanii HCV”, rozumiem i akceptuję jego postanowienia w całości.”
3) Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowej środkami komunikacji elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2013 r. poz. 1422 z późn. zm.).
4) Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w ramach prowadzonej przez NIZP-PZH działalności gospodarczej, w szczególności dla realizacji celów marketingowych oraz reklamowych.
Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2015 r., poz. 2135, j.t.) informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego- Państwowy Zakład Higieny z siedzibą przy ul. Chocimskiej 24, 00·791 Warszawa, Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą w celach związanych z uczestnictwem w Konkursie na "Twarz kampanii HCV". Administrator danych osobowych informuje o możliwości dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz wniesienia wniosku o zaprzestaniu ich przetwarzania.
4. Organizator informuje, że wyrażenie powyższych zgód jest niezbędne w celu przeprowadzenia Konkursu, w szczególności wydania nagrody w Konkursie.
5. Uczestnik Konkursu nie nabywa prawa do nagrody, o której mowa w § 5, jeżeli nie spełnił któregokolwiek z warunków określonych w Regulaminie. W takim wypadku nagroda pozostaje w dyspozycji Organizatora.
6. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości związane z opóźnieniem lub niedoręczeniem powiadomienia o wygranej wynikające z błędnego podania przez nagrodzonego uczestnika Konkursu adresu e-mail, na który zostało wysłane powiadomienie o nagrodzie.
7. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niezgodne ze stanem faktycznym podanie przez nagrodzonego uczestnika Konkursu danych kontaktowych i innych danych służących do identyfikacji uczestnika oraz za wszelkie zmiany tych danych wynikające z przyczyn dotyczących uczestnika, o których uczestnik nie poinformował Organizatora.
8. Z każdego losowania sporządza się protokół, który podpisują członkowie Komisji uczestniczący w posiedzeniu.
9. Informację o zwycięzcach wyłonionych w poszczególnych losowaniach Konkursu, Organizator opublikuje na stronie http://www.hcv.pzh.gov.pl oraz landing page kampanii.
§ 5
Nagrody
- Nagrodą w Konkursie jest udział w około 5 minutowym filmie dotyczącym promocji wiedzy o HCV, dobrych praktyk w swoim miejscu pracy (bez bezpośredniego reklamowania tego miejsca) oraz możliwość wykorzystania przez Organizatora wizerunku Zwycięzcy podczas działań w ramach kampanii, w tym na landing page kampani oraz w social mediach kampanii, a także w materiałach informacyjno-promocyjnych Programu „Zapobiegania zakażeniom HCV”.
- Nagroda konkursowa zostanie wydana wyłącznie w postaci określonej Regulaminem, bez możliwości wypłaty jej równowartości w gotówce lub zamiany na inną nagrodę.
- W celu dokonania identyfikacji nagrodzonego uczestnika, przy odbiorze nagrody winien on okazać dokument tożsamości.
§ 6
Prawa Autorskie
- Zwycięzca Konkursu oświadcza, że udziela zezwolenia na publikację swojego wizerunku podczas działań w ramach kampanii, w tym na landing page kampanii, oraz w social mediach kampanii, a także w materiałach informacyjno-promocyjnych Programu „Zapobiegania zakażeniom HCV”.
- Zgłoszenie do konkursu jest równoznaczne z oświadczeniem, że użycie wizerunku nie narusza praw osób trzecich, w szczególności nie narusza ich majątkowych i osobistych praw autorskich, ani dóbr osobistych.
- Zwycięzca zwolni Organizatora od wszelkiej odpowiedzialności z tytułu roszczeń, o których mowa w ust. 1, a ponadto będzie ponosić pełną odpowiedzialność wobec Organizatora za wszelkie szkody poniesione przez niego z tego tytułu, w tym przede wszystkim, choć nie wyłącznie, za szkody związane z roszczeniem o odszkodowanie za bezprawne wykorzystanie wizerunku lub naruszenie dóbr osobistych osób trzecich.
- Zwycięzca, jako wyłącznie odpowiedzialny, zrekompensuje Organizatorowi koszty poniesione w związku ze skierowaniem przeciwko niemu ewentualnych roszczeń odszkodowawczych, zwalniając Organizatora od wszelkich zobowiązań, jakie powstaną z tego tytułu. W przypadkach dopuszczalnych prawem Zwycięzca wstąpi w miejsce Organizatora do każdego postępowania, którego przedmiotem będą roszczenia opisane powyżej, a jeśli to nie będzie dopuszczalne przez przepisy prawa, to Zwycięzca przystąpi do takiego postępowania obok Organizatora.
- Zwycięzca przenosi nieodpłatnie na Organizatora wszelkie autorskie prawa majątkowe do wizerunku, który stanowi utwór w rozumieniu art. 1 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz.U. z 2006 r., Nr 90 poz.631), w tym również nieograniczone prawo do rozporządzania tymi prawami oraz do udzielania licencji na korzystanie z tych praw osobom trzecim oraz wyłączne prawo do wykonywania i zezwalania na wykonywanie autorskich praw zależnych oraz prawo własności nośników, na których utwór ustalono i utrwalono. Uprawnienia Organizatora w powyższym zakresie rozciągają się również na wyłączne uprawnienie do korzystania i rozporządzania prawami własności przemysłowej, prawami z zakresu wynalazczości itp.
- Przeniesienie praw, o których mowa w ust. 5 obejmuje nieograniczone w czasie i przestrzeni korzystanie jak również rozporządzanie prawami. Przeniesienie praw następuje na cały czas ich trwania i obejmuje wszystkie możliwe i znane w dniu przeniesienia pola eksploatacji, m.in. wszystkie pola eksploatacji wskazane w art. 50 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, w tym w szczególności do:
- wyłącznego używania i wykorzystania wizerunku Zwycięzcy we wszelkiej działalności promocyjnej, reklamowej oraz informacyjnej,
- utrwalanie i zwielokrotnianie zdjęć Zwycięzcy jakąkolwiek techniką, na jakichkolwiek nośnikach audiowizualnych, w tym: techniką magnetyczną na kasetach video, dyskach audiowizualnych, techniką światłoczułą i cyfrową, techniką zapisu komputerowego na wszystkich rodzajach nośników dostosowanych do tej formy zapisu, i to bez względu na użytą technologię zapisu i pojemność nośnika, na CD, VCD, CD, plikach MP3, pamięci flash;
- zwielokrotniania poprzez dokonywanie zapisu zdjęć Zwycięzcy na nośnikach elektronicznych, materiałach tekstylnych, w formie papierowej;
- publicznego wystawiania i wyświetlania zdjęć Zwycięzcy podczas działań w ramach kampanii, w tym wszelkich imprezach otwartych i zamkniętych oraz publicznego udostępniania w taki sposób, aby każdy mógł mieć do nich dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym (m.in. w Internecie, oraz w ramach dowolnych usług telekomunikacyjnych, m.in. DSL/ADSL);
- wprowadzania do obrotu, wydawania i rozpowszechniania wszelkich materiałów promocyjnych, informacyjnych, wydawniczych i innych z wykorzystaniem zdjęć Zwycięzcy;
- wprowadzania do pamięci komputera i do sieci multimedialnych i umieszczenia zdjęć Zwycięzcy w Internecie;
- wprowadzania do obrotu przy użyciu Internetu i innych technik przekazu danych wykorzystujących sieci telekomunikacyjne, informatyczne i bezprzewodowe;
- publicznego wystawiania zdjęć Zwycięzcy.
- Zwycięzca zezwala na wykorzystanie zdjęć z profesjonalnej sesji filmowej w całości lub częściach, fragmentach, samodzielnie, lub w dziełach innych podmiotów, lub w połączeniu (kompilacja) z dziełami innych podmiotów oraz w celach promocji i reklamy, Organizatora, niezależnie od ich formatu. Zwycięzca udziela Organizatorowi zezwolenia na sporządzanie, rozporządzenie i korzystanie z opracowania utworu oraz prawa zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego.
- Zwycięzca Konkursu oświadcza, że wyraża zgodę na publiczne udostępnianie i prezentację swojego wizerunku oraz na publikację swojego imienia i nazwiska na stronach kampanii i innych stronach internetowych niezwiązanych bezpośrednio z Konkursem w ramach działań marketingowych Organizatora.
§ 7
Postępowanie reklamacyjne
- Reklamacje dotyczące spraw związanych z Konkursem należy składać na piśmie wraz z uzasadnieniem do Organizatora na adres: Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny; ul. Chocimskiej 24; 00-791 Warszawa, z dopiskiem Konkurs na "Twarz kampanii HCV" w terminie 7 (siedmiu) dni od daty opublikowania listy zwycięzców - bezpośrednio lub listem poleconym (decyduje data stempla pocztowego).
- Reklamacje rozpatrywać będzie Organizator. Odpowiedź na reklamację zostanie wysłana na adres wskazany przez składającego reklamację, na piśmie, w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia otrzymania reklamacji.
§ 8
Ochrona danych osobowych
- Dane osobowe uczestników Konkursu będą przetwarzane w celach przeprowadzenia Konkursu, wyłonienia Zwycięzcy i przyznania, wydania, odbioru i rozliczenia nagrody oraz w celach marketingowych Organizatora związanych z prowadzoną kampanią.
- Dane osobowe uczestników Konkursu będą wykorzystywane zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r., Nr 101 poz. 926). Administratorem danych osobowych jest Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny z siedzibą przy ul. Chocimskiej 24, 00-791 Warszawa.
- Przetwarzanie danych, o których mowa w ust. 1 obejmuje także publikację imienia i nazwiska uczestnika wraz z nazwą miejscowości, w której pracuje.
- Uczestnik ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania (zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U.1997 nr 133, poz. 833 z późn. zm.)
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz ich niepodanie uniemożliwia udział w Konkursie.
§ 9
Postanowienia końcowe
- Regulamin Konkursu jest dostępny na stronach http://www.hcv.pzh.gov.pl
- W sprawach nieuregulowanych Regulaminem, zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Uczestnicy Konkursu będą wyrażali zgodę w formie oświadczenia woli, na administrowanie i przetwarzanie ich danych osobowych na warunkach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr101, poz. 926 tj. z późniejszymi zmianami), która będzie zamieszczona w treści e-mail’a potwierdzającego chęć udziału w Konkursie. Wyrażenie powyższej zgody jest niezbędne w celu przeprowadzenia Konkursu, w szczególności w celu wyłonienia Zwycięzcy i przyznania, wydania, odbioru i rozliczenia nagrody oraz w celach marketingowych Organizatora związanych z prowadzoną kampanią. Dane osobowe uczestników uzyskane w związku z uczestnictwem i dla celów zorganizowania Konkursu będą wykorzystywane wyłącznie dla doraźnych celów prawidłowego przeprowadzenia Konkursu, nie będą podlegały dalszemu przetwarzaniu i nie będą przechowywane dłużej niż będzie to niezbędne z uwagi na obowiązujące przepisy prawa oraz Regulamin Konkursu. Po upływie tego okresu zostaną one zniszczone.
- Organizator zastrzega sobie prawo zmiany postanowień Regulaminu w przypadku zmian przepisów prawnych lub innych istotnych zdarzeń mających wpływ na organizowanie Konkursu.